Wtorek, 1 grudzień 2020, 22:34
Widać w T&B sytuacja identyczna jak przed premierą Renaissance Collection. Zero refleksji z ich strony, znów pewnie będą sprzedawać produkt którego nie mają i nie mają pewności kiedy przyjdzie.
Wtorek, 1 grudzień 2020, 22:34
Widać w T&B sytuacja identyczna jak przed premierą Renaissance Collection. Zero refleksji z ich strony, znów pewnie będą sprzedawać produkt którego nie mają i nie mają pewności kiedy przyjdzie.
Wtorek, 1 grudzień 2020, 23:27
@Alan @KrzysiekPL jestem świadom tego co się odwalało ostatnio z TB, dlatego wysłałem do nich zapytanie czy mają 53 na stocku, czy to jest preorder ? oraz jaki jest realny termin realizacji zamówienia. Z kolei kolega @borysbrzytwa dał właśnie rozbiórkę, gdzie pisze że nie będzie problemów z realizacją w T&B ale się zastanawiam, bo wedle mojej wiedzy to Quality jest dystrybutorem marki i dość osobliwa byłaby imho sytuacja gdzie TB miałby 53 a Quality nie..
Środa, 2 grudzień 2020, 10:28
Hmm, jak sprawdzam teraz na stronie T&B to status wysyłki Interlude 53 jest określony jako "do 48h". Z drugiej strony, Quality jeszcze nie ma ich na stanie, a T&B bierze Amouage właśnie od nich. Sytuacja wręcz do złudzenia podobna, jak w przypadku poprzedniej premiery Renaissance. Wtedy też było sporo zapewnień ze strony perfumerii i okazało się, że była to tylko gra na czas. Zobaczymy jak będzie tym razem.
„Elegancja jest niemożliwa bez perfum. To skryte, niezapomniane, ostateczne akcesoria.” - Gabrielle Coco Chanel
Środa, 2 grudzień 2020, 12:20
No widzisz, to zmienili bo wczoraj popołudniu była wysyłka "3-7 dni". Na moje zapytanie nikt jeszcze nie odpowiedział ( wczoraj popołudniu wysłane )
EDIT: Wystarczył krótki telefon do Quality i sprawa jasna, bardzo miła Pani potwierdziła, że 53 będzie dostępny u nich w ciągu "kilku dni do tygodnia" czyli realnie do końca następnego tygodnia powinien być możliwy do zamówienia. Wniosek taki, że w TB dostepność będzie w takim samym / trochę późniejszym terminie a więc te 48h wysyłkę można sobie wsadzić.. T&B już wie gdzie
Środa, 2 grudzień 2020, 12:46
Czyli widać niczego się z ostatniej akcji nie nauczyli (albo nauczyli, że opłaca się robić falstart, bo klient i tak zaczeka :? ). Tiger and Bear jak dla mnie perfumeria jest spalona.
„Elegancja jest niemożliwa bez perfum. To skryte, niezapomniane, ostateczne akcesoria.” - Gabrielle Coco Chanel
Środa, 2 grudzień 2020, 12:51
W sumie wystarczyłoby, żeby zmienili status sprzedaży na pre-order ( jakbym był nimi to już tak 2 tygodnie temu bym zrobił pre-order ) No chyba że umowa dystrybucji nie pozwala sprzedawać produktów Amouage w pre-orderze [ z jakiegoś powodu Quality też nie sprzedaje w ten sposób chociaż na 100% sporo 53 by im zeszło ]
Środa, 2 grudzień 2020, 13:08
Też zastanawiałem się podczas akcji z Renaissance, czemu nie zrobili normalnego pre-ordera. I w sumie znalazłem wiele powodów. Jak zauważyłeś, z jednej strony umowa między Amouage a dystrybutorem może tego zakazywać (nie kojarzę by kiedykolwiek były przedsprzedaże na Amouage), a z drugiej, umowa między dytrybutorem, a perfumerią. Nie wiem jak jest w tym przypadku, ale z innego "podwórka" wiem, że perfumerie umawiają się często na jedną datę premiery, żeby mieć równe szanse w zbieraniu tych pierwszych zamówień.
Druga strona, to że w branżach, gdzie preordery są stosowane, zazwyczaj polegają one na tym, że klient coś otrzymuje w zamian (np. zniżkę). Ma to sens, bo w tym przypadku klient niejako kredytuje zamówienie sklepu, tak że sklep ani nie ryzykuje własnym kapitałem, ani de facto nie musi go posiadać. Kolejna strona to możliwość prostego zmanipulowania klienta. Klient myśli że niedługo dostanie produkt, właduje kasę no i teraz techniką małych kroków sklep może żądać od niego kolejnych ustępstw. Zaś klient nie będzie chciał się wycofać, bo już jakieś koszty poniósł. Dobrze to było widać właśnie w przypadku premiery Renaissance, kiedy jeden z rozbiórkowiczów zdecydował się poczekać, a drugi wycofać się, co skończyło się na tym, że musiał czekać do ostatniej chwili na zwrot pieniędzy. Dlatego tym bardziej nie rozumiem, czemu wciąż są osoby, które dają tej perfumerii kolejną szansę na to samo zagranie? Czemu nie poczekać i nie zamówić np. w Quality. Produkt pewnie będzie w tym samym czasie, a jednak Quality wydaje się zachowywać bardziej fair w stosunku do klienta.
„Elegancja jest niemożliwa bez perfum. To skryte, niezapomniane, ostateczne akcesoria.” - Gabrielle Coco Chanel
Środa, 2 grudzień 2020, 18:57
|
|