Niedziela, 24 luty 2019, 13:28
Dolce jest ok.
Niedziela, 24 luty 2019, 13:28
Dolce jest ok.
Niedziela, 24 luty 2019, 14:34
Ja właśnie kupiłem flakon szpilek z dolce, jak dojdą to zdam relacje czy wszystko z nimi ok.
Niedziela, 24 luty 2019, 14:37
Jeśli chodzi o internetowe to zamawiam w sumie tylko na dolce i złego słowa powiedzieć nie mogę
Zapraszam na stragan:
https://perfuforum.pl/thread-14548.html
Niedziela, 24 luty 2019, 14:42
Też zamówiłem chwil parę temu na Dolce.
Niedziela, 24 luty 2019, 18:41
https://allegro.pl/oferta/boys-by-kilia ... 4f69ac7020
Niedziela, 24 luty 2019, 21:32
Przepraszam za offtop, ale muszę, bo się uduszę.
Przy zakupach w Dolce i w ichniejszej testerowni polecam uważać na flakony, które są odkręcane (lutensy, goutale). Przeszłam małą batalię o flakon Goutal w testerze. Otrzymałam flakon uzupełniony alkoholem. Myślałam, że rurka nie przepsikana, że coś się "zastało". Nie. Ktoś musiał przy zawartości mocno majstrować, bo psikał czysty alkohol, a po 15 minutach ledwo wyczuwalny był jakiś zapach. Reklamacja nie została uznana. Boksowaliśmy się. Koniec końców zgodzili się na odesłanie flakonu, ale z uwagą "jeśli uważam, że to nie jest nieetyczne". Dobre mają czasem ceny na testery, ale ŻebyNieWiemCo, już się nie skuszę.
Niedziela, 24 luty 2019, 21:46
Ale prostaki i naciagacze,brak słów,współczuję Emera,kolejna perfumeria spalona(u mnie)
Poniedziałek, 25 luty 2019, 06:42
nie wiem gdzie to napisać.
co zrobić gdy, wystapisz o zwrot prowizji bo kupujacy nie zaplacil ,a on poprostu nie potwierdzi twojej wersji? po 7 dniach allegro odsyla maila z informacja ze nie przyznala zwrotu prowizji ,ponieważ kupujacy nie potwierdzil wersji sprzedajacego. kiedyś mozna bylo sie odwolac w tych mailach teraz nie ma mozliwości. ma ktoś jakiś pomysl?
Poniedziałek, 25 luty 2019, 06:47
Odpisz na tego maila, że niedoszły kupujący mija się z prawdą gdyż przedmiot nadal znajduje się w twoim posiadaniu i zamierzasz go wystawić ponownie na aukcję.
Poniedziałek, 25 luty 2019, 07:40
Poniedziałek, 25 luty 2019, 08:02
kudzior napisał(a):nie wiem gdzie to napisać. Miałem taką sytuację ale po trosze z mojej winy bo złożyłem wniosek o zwrot prowizji przed upływem regulaminowych 7 dni. Opisałem im sytuację w odpowiedzi na maila informacyjnego o "niepotwierdzeniu wersji przez kupującego" i Allegro zasugerowało, żeby odczekać do tych 7 dni i jesli nadal nie będzie wpłaty to przesłać im stosowną informację mailem. Tak zrobiłem i allegro zwróciło mi prowizję.
Poniedziałek, 25 luty 2019, 08:14
FRom69 napisał(a):https://allegro.pl/oferta/chanel-bleu-ea...7863389594To Grzesiek
Poniedziałek, 25 luty 2019, 08:32
Też zorientowałem się, że to Grzesiek.
Najpierw zobaczyłem aukcję na allegro, dopiero później zajrzałem na bazarek
Poniedziałek, 25 luty 2019, 09:10
Skarbowy napisał(a):Odpisz na tego maila, że niedoszły kupujący mija się z prawdą gdyż przedmiot nadal znajduje się w twoim posiadaniu i zamierzasz go wystawić ponownie na aukcję. nie da rady odpisac! dochaodza zwrotki z brakiem mozliwoasci wysłania maila. to jest celowa robota allegro! jak ktośnnie potwierdzi tego smiesznego maila to juz jest pozamiatane! a kasa wpływa do nich na konto!!! teraz wez pomysl jak by ktos zrobil zakupy na 20 tys zł np i nie zaplacil, jaka to jest ku....a prowizja ! wiadomo ze wtedy sąd ale wez się pi.......ol z tym wszytkim tylko przez ten ich zjeb...... system !
Poniedziałek, 25 luty 2019, 09:21
Może załóż spór? Wtedy allegro ma pogląd na całą transakcję i argumenty obu stron. Ja już kilka sporów przerobiłem i akurat ich ludzie za każdym razem okazali się pomocni - mogą nawet w Twoim imieniu skontaktować się z nieuczciwym kupującym i go postraszyć jakimiś zapisami z regulaminu z blokadą konta włącznie. Nie gwarantuję powodzenia ale na pewno są większe szanse niż przez zwykły email.
Poniedziałek, 25 luty 2019, 09:30
To ja napiszę a propos Dolce, o którym parę postów wyżej była mowa.
Zamówiłem wczoraj Serge Lutens Fille en Aiguilles a dziś dostałem takową odpowiedź: "Dzień dobry, Wyczerpały nam się zapasy: Serge Lutens Fille en Aiguilles Woda perfumowana spray 50ml Po złożeniu zamówienia do dystrybutora, otrzymaliśmy informację, że zamawiany przez Pana produkt jest chwilowo niedostępny w magazynie i w najbliższym czasie nie powróci do oferty. Przepraszamy za niedogodności. Zamówienie zostało anulowane, proponujemy wybór innego produktu z naszej oferty. Wpłacona kwota zostanie zwrócona na Pańskie konto. Pozdrawiamy serdecznie, Dolce.pl " Po pierwsze mam nadzieję, że kasa wpłynie szybko. Po drugie pierwszy kontakt z Dolce i od razu kaszana. Mam w głębokim poważaniu sprzedawców, którzy wystawiają towar nie mając go na stanie (choć dolce wskazywało, że pefrumy są dostępne a wysyłka nastąpi w ciągu 1-2 dni roboczych). To był prawdopodobnie mój pierwszy i ostatni kontakt z tym sklepem.
Poniedziałek, 25 luty 2019, 09:38
piechu napisał(a):To ja napisze a propos Dolce...To standard u nich. Co któreś zamówienia dostawałam taki email. Czasami zwracali kasę bez uzgodnienia tego ze mną (a mogą to zrobić tylko na wniosek Kupującego). Kiedyś uparłam się zaczekać na dostawę. Po 2 tygodniach odpisali, że nie ma i nie będzie. A po kolejnych 2 tygodniach produkt/tester magicznie pojawiał się na ich stronie. Nie szanują klienta wcale.
Poniedziałek, 25 luty 2019, 10:12
Dobrze by było przenieść posty o dolce do wątku o tej perfumerii, zwłaszcza to o testerze Goutal. Jeśli nie poczuwają się do winy albo nie zamierzają dociekać jaka jest historia tej flaszki, to pewnie wróci do sprzedaży :?
Dolce to była pierwsza perfumeria internetowa w której robiłam zakupy (i długo jedyna), smutno mi że tak schodzą na psy.
Poniedziałek, 25 luty 2019, 13:33
rennifer_lopez napisał(a):Dobrze by było przenieść posty o dolce do wątku o tej perfumerii, zwłaszcza to o testerze Goutal. Jeśli nie poczuwają się do winy albo nie zamierzają dociekać jaka jest historia tej flaszki, to pewnie wróci do sprzedaży :? Jakiego testera Goutal dotyczy ta wiadomość? |