Piątek, 23 sierpień 2013, 11:52
Słodkie że masakra, okropieństwo.
Piątek, 23 sierpień 2013, 11:52
Słodkie że masakra, okropieństwo.
Piątek, 23 sierpień 2013, 19:50
mathu napisał(a):Słodkie że masakra, okropieństwo. Akurat tą masakryczną słodkością mnie zaciekawiłeś koniecznie muszę sprawdzić. notabene kampania reklamowa w telewizorni ruszyła pełną parą
Flakony: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fragrantica.pl/uzytkownicy/5532/">http://www.fragrantica.pl/uzytkownicy/5532/</a><!-- m -->
Piątek, 23 sierpień 2013, 20:00
W S. i D. Potrzebowali dodatkowych przedstawicieli do sprzedawania tych smierdzieli
Piątek, 23 sierpień 2013, 20:12
Zauważyłem, że zaczyna się intensywna kampania. Do zakupów dawali miniaturkę, ale na szczęście udało się wymienić na inne próbki.
Sobota, 24 sierpień 2013, 11:12
Flakon to dla mnie maksimum tandety. Chromowany plastik jest odpychający.
Sam zapach to wariacja świeższa na temat miliona. Wolę cube royal.
Sobota, 31 sierpień 2013, 19:24
Dzisiaj spróbowałem i chyba na tym się skończy. Słodziakiem to on jest faktycznie, ale jak w wielu przypadkach tak i w tym, mam wrażenie że już coś takiego było.
Flakony: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fragrantica.pl/uzytkownicy/5532/">http://www.fragrantica.pl/uzytkownicy/5532/</a><!-- m -->
Czwartek, 5 wrzesień 2013, 20:27
Znów Panowie od marketingu od Paco Rabanne dali radę Dziś w TV widziałem reklamę tego Invictusa i reklama nie jest taka zła, ale najważniejsze aby się sprzedał utwór Westa w tle idealnie dobrany do reklamy
http://www.youtube.com/watch?v=Q8lxGGx0R04
Środa, 11 wrzesień 2013, 22:52
Joł joł joł czarnuchu !
Zapach słaby. Dam pomiędzy 2 a 3 jak będzie ankieta.
Sobota, 14 wrzesień 2013, 15:13
Invictus już top 1 w Douglasie
Cieszę się, że wróciłeś.
Przytuliłem go. Wybaczyliśmy sobie wszystkie nasze przykrości, poklepaliśmy się po plecach jak prawdziwi przyjaciele. Brakowało mi Ciebie. Czyli o "Facecie" gadającym z perfumami.
Sobota, 14 wrzesień 2013, 15:56
Ciekawe czy to top1 oznacza, że sprzedali tego najwięcej flaszek czy tak naprawdę to element promocji
Sobota, 14 wrzesień 2013, 20:39
swirek napisał(a):Ciekawe czy to top1 oznacza, że sprzedali tego najwięcej flaszek Jest to całkiem możliwe. Podczas mojej ostatniej wizyty w D na moich oczach poszły 2 flaszki invictusa, a i mnie uprzejma Pani próbowała namówić do zakupu
Sobota, 14 wrzesień 2013, 22:19
Na stronie Sephory to samo - top1
Niedziela, 15 wrzesień 2013, 14:06
1 million zrobiło dobry pijar więc bez wątpienia przez jakiś czas każda nowa premiera Paco będzie witana TOP 10 w D. i S.
Poniedziałek, 16 wrzesień 2013, 14:09
srex3 napisał(a):Invictus już top 1 w Douglasie Wcale mnie to nie dziwi; zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa, " nagonka " ze strony pań konsultantek i wreszcie odpowiednio skrojony pod masowe gusta zapach, robią swoje.
Poniedziałek, 16 wrzesień 2013, 14:56
Reklamy Invictusa są wszędzie, WSZĘDZIE :? Chyba nawet w Forbesie widziałem.
Poniedziałek, 16 wrzesień 2013, 19:11
faktycznie, muszę się zgodzic z wypowiedzią wyżej...
Czwartek, 24 październik 2013, 18:51
Reklama, marketing cała kampania GENIALNA! A zapach? Średni moim zdaniem.
Czwartek, 24 październik 2013, 19:29
Tak oglądam jeszcze raz tę reklamę z tym kolesiem co buja się tym boiskiem i potem nosi ten garnek na ramieniu i się zastanawiam jak wielką bekę miałby z niego Kouros :lol: Na dwa szczały chłop
Czwartek, 28 listopad 2013, 16:45
Paco idzie utartą ścieżką
IMO to taki 1 Million z IMO owocowym otwarciem. Generalnie to wszystko już było, przełomu nie ma, a szkoda bo lubię zapachy od Paco.
Piątek, 29 listopad 2013, 09:20
Kangur napisał(a):Paco idzie utartą ścieżką1 Million to taki TrendSetter i teraz trzeba tym trendem iść dalej robiąc pierdylion braciszków i siostrzyczek |
|