Poniedziałek, 25 marzec 2024, 14:25
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Poniedziałek, 25 marzec 2024, 14:25 przez fqjcior. Edytowano łącznie: 1)
Niejaki Renaud Salmon podzielił się informacjami nt. sukcesów Amouage w 2023 :
AMOUAGE ogłasza znakomite wyniki za rok 2023 ze wzrostem sprzedaży +24%. Całoroczna sprzedaż detaliczna przekracza 210 milionów dolarów (w sumie), co stanowi ponad dwukrotny wzrost w ciągu ostatnich 3 lat.
W roku swojego 40-lecia firma Amouage odnotowała szacowany wzrost sprzedaży sięgający 24%, napędzany bezprecedensowym globalnym popytem na jej dzieła, wspieranym przez zrównoważony geograficznie rozwój międzynarodowy we wszystkich kluczowych regionach: Europie (+39%), regionie Azji i Pacyfiku (+28% ) i obu Ameryk (+21%). W regionie GCC liderem wzrostu były Oman (+33% w porównaniu do analogicznego okresu) i Zjednoczone Emiraty Arabskie (+30%). Ostatnie 12 miesięcy to także inauguracja serii nowych, samodzielnych butików Amouage w kluczowych lokalizacjach i kanałach, w tym w Chinach, USA, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Travel Retail, a także w Malezji i Omanie.
Nie myślcie, że tu chodzi o kreatywność i jakość perfum. O nie. Salmon się sprawdza, a inwestorzy są zadowoleni.
AMOUAGE ogłasza znakomite wyniki za rok 2023 ze wzrostem sprzedaży +24%. Całoroczna sprzedaż detaliczna przekracza 210 milionów dolarów (w sumie), co stanowi ponad dwukrotny wzrost w ciągu ostatnich 3 lat.
W roku swojego 40-lecia firma Amouage odnotowała szacowany wzrost sprzedaży sięgający 24%, napędzany bezprecedensowym globalnym popytem na jej dzieła, wspieranym przez zrównoważony geograficznie rozwój międzynarodowy we wszystkich kluczowych regionach: Europie (+39%), regionie Azji i Pacyfiku (+28% ) i obu Ameryk (+21%). W regionie GCC liderem wzrostu były Oman (+33% w porównaniu do analogicznego okresu) i Zjednoczone Emiraty Arabskie (+30%). Ostatnie 12 miesięcy to także inauguracja serii nowych, samodzielnych butików Amouage w kluczowych lokalizacjach i kanałach, w tym w Chinach, USA, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Travel Retail, a także w Malezji i Omanie.
Nie myślcie, że tu chodzi o kreatywność i jakość perfum. O nie. Salmon się sprawdza, a inwestorzy są zadowoleni.