Poniedziałek, 2 marzec 2020, 12:29
żadna z dostępnych wyszukiwarek kodów póki co tego nie rozumie i zwraca errory.
Na podstawie własnego doświadczenia podejrzewam, że litery na początku to lata, np. odpowiednio może to być:
A - 2015
B - 2016
C - 2017
D - 2018
E - 2019
(F jeszcze nie widziałem), także jak podmieni się literę np. E na odpowiednio 9 (co sugeruje wtedy 2019 rok) to wychodzi 92471 i podaje dopiero datę.
Ale to wszystko moje przypuszczenia na podstawie lat kiedy kupowałem dany flakon i jaki kod wtedy dostawałem.
Pisałem do A.Puiga w tej sprawie ale dostałem taką wiadomość:
Thank you for your message and for your interest in Carolina Herrera.
Further to your inquiry, we regret to inform you that this information is confidential and we are not in a position to provide you with our batch numbers.
We would like to inform you that we can only assure the authenticity of our fragrances being bought through authorized distributors.
In order to help you at best, we would be grateful if you could provide us with further details such as the date and place of purchase and, if you kept it, a proof of your purchase.
We look forward to your kind reply. We wish you a very pleasant day.
Yours Faithfully,
Adriana
Carolina Herrera – Client Service
Na podstawie własnego doświadczenia podejrzewam, że litery na początku to lata, np. odpowiednio może to być:
A - 2015
B - 2016
C - 2017
D - 2018
E - 2019
(F jeszcze nie widziałem), także jak podmieni się literę np. E na odpowiednio 9 (co sugeruje wtedy 2019 rok) to wychodzi 92471 i podaje dopiero datę.
Ale to wszystko moje przypuszczenia na podstawie lat kiedy kupowałem dany flakon i jaki kod wtedy dostawałem.
Pisałem do A.Puiga w tej sprawie ale dostałem taką wiadomość:
Thank you for your message and for your interest in Carolina Herrera.
Further to your inquiry, we regret to inform you that this information is confidential and we are not in a position to provide you with our batch numbers.
We would like to inform you that we can only assure the authenticity of our fragrances being bought through authorized distributors.
In order to help you at best, we would be grateful if you could provide us with further details such as the date and place of purchase and, if you kept it, a proof of your purchase.
We look forward to your kind reply. We wish you a very pleasant day.
Yours Faithfully,
Adriana
Carolina Herrera – Client Service