Poniedziałek, 23 listopad 2020, 15:51
Takiego burdelu jak ma Douglas w swoim sklepie internetowym nie ma żaden inny handlarz perfumami i kosmetykami w internecie. Złożyłem dwa zamówienia na ponad 1k. W obu miałem dostać do zamówienia prezent (jeden prezent to świeca Jo Malone, a zatem nie byle próbka, którą bym olał). Dzisiaj otrzymuje dwa zamówienia - oba pozbawione prezentów. Pierwsze kroki kieruje na ich funpage na fb, a tam totalna gównoburza i wylew hejtu na poziom obsługi klienta i jakość zakupów. Udaje mi się dodzwonić na infolinię i otrzymuje info, że co do świecy, to bedą wyjaśniać temat, natomiast prezent z drugiego zamówienia się wyczerpał i go nie dostanę, pomimo iż takiego info nie było przy składaniu zamówienia (nie ma to większego znaczenia, gdyż to prezent niespodzianka ale niesmak pozostał). Na fb wpisy, że co do prezentów dołączanych (a raczej nie dołączanych do zamówień) to stała praktyka tego sklepu.
Pomijam fakt możliwości wyboru próbek do zamówienia i otrzymywania zupełnie innych losowych. Podsumowując omijać ich sklep internetowy szerokim łukiem. Dziadostwo to mało powiedziane. Że też mi się Jo Malone na prezenty zachciało kupować
Pomijam fakt możliwości wyboru próbek do zamówienia i otrzymywania zupełnie innych losowych. Podsumowując omijać ich sklep internetowy szerokim łukiem. Dziadostwo to mało powiedziane. Że też mi się Jo Malone na prezenty zachciało kupować