Piątek, 9 kwiecień 2021, 12:59
Po serii "Renaissance" pikowania ciąg dalszy... i obym się mylił...
@Machiavelli, dobry mainstream nie jest zły...
@Machiavelli, dobry mainstream nie jest zły...
Piątek, 9 kwiecień 2021, 12:59
Po serii "Renaissance" pikowania ciąg dalszy... i obym się mylił...
@Machiavelli, dobry mainstream nie jest zły...
Piątek, 9 kwiecień 2021, 14:01
(Piątek, 9 kwiecień 2021, 12:59)plq napisał(a): @Machiavelli, dobry mainstream nie jest zły... Jasne. Moim zdaniem ostatnio coraz częściej nawet lepszy niż niejedna nisza, w tym np. ostatnie premiery Amouage (możecie rozpalać stos ).
„Elegancja jest niemożliwa bez perfum. To skryte, niezapomniane, ostateczne akcesoria.” - Gabrielle Coco Chanel
Piątek, 9 kwiecień 2021, 14:02
Na polkach sieciowych perfumerii mamy dobra jakosc, ale ostatnio wiekszosc pachnie tak samo. Owszem spotykaja sie ciekawe okazy we wspolczesnym mainstream, nie czesto ale sa.
Oczewiscie nie porownoje ich do Amouage, to jak porownywac buty Ecco i Ferragamo, jedni i drudzy sa wysokiej jakosci commertial, ale diabel kryje sie w detalach, i za te detale lubimy Amouage. Za caloksztalt kompozycji gdzie kazda nota jest na swoim miejscu, za zmiennosc tych not, gdy ten sam aromat latem i zima otwiera sie troche inaczej, mimo to latem i zima sa tak samo piekne. Za nastroj ktory potrafia stworzyc. Jest wiele markek produkujacych znakomite, wrecz genialne aromaty, ale nie liczni tworza nastroj, i to dla mnie jest hight quality. Czy sa spirytusowe Amouage commercial? Uwazam ze tak, wzystkie. Po sztuke welcome to attars, gdzie kazdy batch rozni sie miedzy soba jeszcze bardziej niz aromaty spirytusowe i ten sam attar z roznych rozlewow moze otwierac sie calkiem inaczej. ps: Nie uzylem w tej liscie punku ,,wysokiej jakosci skladniki,, badzmy realistami, prawie wszyscy uzywaja tych samych, i to oznacza ze sztuka nie ,,czym,, a ,,jak,, tworzyc. Zreszta, gdyby w czasach Leonardo istnial acryl, jego prace byli by mniej genialne dla przyszlych pokolen?
Piątek, 9 kwiecień 2021, 21:48
Środa, 14 kwiecień 2021, 13:41
(Piątek, 9 kwiecień 2021, 12:59)plq napisał(a): Po serii "Renaissance" pikowania ciąg dalszy... i obym się mylił... Pod warunkiem, że nie zgłasza pretensji do bycia niszą. A teraz dużo powstaje marek quasi-niszowych, czyli górnolotny marketing i barwna otoczka produktowa, a w środku mainstream. Tyle, że trzykrotnie droższy.
Środa, 14 kwiecień 2021, 14:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Środa, 14 kwiecień 2021, 14:50 przez plq.)
Mamy markę niszową aspirującą do mainstreamu...
Cena 160 euro mogła zostać na stałe i nikt by pretensji nie miał
Poniedziałek, 19 kwiecień 2021, 11:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Poniedziałek, 19 kwiecień 2021, 11:59 przez KrzysiekPL.)
Czytając basenotes luźne, pierwsze skojarzenia jakie się pojawiają w temacie Boundless to: Amouage Bracken Man, Amouage Memoir Man, Aramis Tobacco Reserve, Lorenzo Villoresi Piper Nigrum, Gucci pour Homme.
Czuję że Boundless może być zbyt aromatyczny jak na mój gust. Za to w kwestii Material to pojawiło się skojarzenie z Grand Soir Renaud Salmon przekonuje też że faceci nie powinni skreślać Material, ponieważ jest on "totally unisex". Jedną z pierwszych recenzji Material można przeczytać tutaj: https://www.cafleurebon.com/amouage-mate...cope-draw/ ale ciężko z niej wyciągnąć coś więcej niż to że się podoba autorowi. Amouage nie ma w swojej ofercie prawdziwego "złotego ambrowca" więc chwilowo pokładam bardziej oczekiwania w Material niż Boundless. Oby tylko przez oud kompozycja nie skręcała w klimaty Xerjoff Bouquet Ideale czy Lancome Oud Bouquet. Ciekawe czy przed końcem miesiąca pojawią się w Q?
Piątek, 23 kwiecień 2021, 21:30
|
|