Sobota, 28 grudzień 2019, 20:09
Belial Lord napisał(a):jednak "gora" Diora pomyslala teraz inaczej,nie wiem naprawde dlaczego jest takie posuniecie ,moze dlatego ze niektorzy mysla ze irys-kobieta :?
Wykonali taki ruch ponieważ rynek się zmienia, rynek to nie fragrantica ale cyferki sprzedaży. Kazda firma za nim wypuści nowy produkt testuje go wcześniej w grupie ludzi przez dany czas, to tyczy się też perfum, opakowań i reklamy. Stwierdzili, ze ludzie idą w kierunku świeżych,męskich zapachów i powstawał diore homme 2020. Kiedys pisałem ze branża teraz będzie pachnieć świeżo i męsko, czas słodkich perfum się już skończył i to się sprawdza. Taki nastał trend. Przyszedl czas na cytrusy,pomarańcze, vetivere, jaśmin- np 4 nowe perfumy od Roja to same cytrusy i pomarańcze jasnim. Potem Dolce&Gabanna K - to samo cytrusy i vetivera, nowy Gucci - jaśmin, nowe Varvatosy - cytrusy i tak dalej i tak dalej. Plus takie firmy jak Dior, Nike czy inne marki maja wgląd do statystyk i widza co będzie popularne w danym czasie, np chanel, zara widza np ze kolor zielony lub pomarańczowy będzie trendem w następnym roku czy dwóch to szyja ubrania w takim kolorze. W USA 80% spodni sprzedaje się bez zamków tylko z gumka i taka np Kardiaszanka ma dostęp do takich danych i wypuszcza kolekcje Skin i zarabia w H@@ kasy. Tak działają marki na tym zbijają kapitał. Badaja trendy. I nasze biadolenia czemu to i tamto nie pomoże ponieważ oni maja przed sobą te statystki i widza czego ludzie oczekują.
Za rok zostanie wydanie nowy Creed o nazwie - "Green coś tam coś" tam nie pamiętam drugiego członu nazwy ale w nazwie ma na bank Green. I tez go teraz testują.
Never-ending world of scents