Wtorek, 25 maj 2021, 13:25
https://www.elnino-parfum.pl/nasomatto-b...ml-tester/
NASOMATTO BARAONDA 30ml tester, 274zł
NASOMATTO BARAONDA 30ml tester, 274zł
Wtorek, 25 maj 2021, 13:25
https://www.elnino-parfum.pl/nasomatto-b...ml-tester/
NASOMATTO BARAONDA 30ml tester, 274zł
Wtorek, 25 maj 2021, 13:34
Dziękuję shimm, dodałem rozbiórkę
Wtorek, 25 maj 2021, 14:01
Nie ma sprawy, sam sobie wziąłem flakonik
Wtorek, 25 maj 2021, 14:29
Bez korasa? Bo nie wiem czy mam polować
Wtorek, 25 maj 2021, 14:37
Kiedyś jak brałem to były z korasem
Wtorek, 25 maj 2021, 14:41
Potwierdzam, ori testery mają korki
Moja półka:
https://www.fragrantica.pl/uzytkownicy/13448
Wtorek, 25 maj 2021, 20:24
Gdyby ktoś jednak zrezygnował z Baraondy, to chętnie zaadoptuję
Wtorek, 25 maj 2021, 22:12
Da się One Milliona 200ml kupić taniej niż za 300zł? Bo nie wiem czy czekać...
Wtorek, 25 maj 2021, 22:20
Był dziś w outlecie za 260 200ml bez kodu
Wtorek, 25 maj 2021, 23:08
Masz linka? Nie mogę znaleźć?
Wtorek, 25 maj 2021, 23:15
Nie mam.
Środa, 26 maj 2021, 11:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Środa, 26 maj 2021, 11:34 przez foxx. Edytowano łącznie: 1)
Czy ktoś orientuje się w której galaktyce pracuje Customer Service perfumerii El Nino?
Najpierw kilka godzin po zakupie poinformowano mnie o braku towaru w sklepie. Później wspomniany produkt pojawił się na stanie (zarówno w ELN jak i w EG). Wysłałem więc zrzuty ekranu i poprosiłem by zgodnie z zawartą umową towar został wysłany. Aktualnie: brak kontaktu od 2 dni - nie widać ani towaru, ani pieniędzy. Do tej pory wydawała mi się to zaufana perfumeria, chętne robiłem tam zakupy, jednak ich obecne zachowanie kwalifikuje się w najlepszym razie do zgłoszenia UOKiK, a tak naprawdę do poinformowania organów ścigania.
Środa, 26 maj 2021, 11:45
Daj znać jak poszło z uokikiem i policja
Tapatalknięte przy użyciu Tapatalka
"jesteś zwykłym handlarzem bez godności i honoru"
======================================== znajdziesz mnie na disco
Środa, 26 maj 2021, 11:51
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Środa, 26 maj 2021, 11:51 przez czuczu. Edytowano łącznie: 1)
Środa, 26 maj 2021, 12:00
Już sobie wyobrażam co by się działo, jakby każdy na forum leciał na komendę po tym jak e-g/elnino anulowało mu zamówienie z uwagi na brak towaru.
Ostatnia sztuka w bajecznej cenie ale uwaga - mogą anulować https://www.elnino-parfum.pl/salvador-da...ml-tester/
---------------------------------------------
Środa, 26 maj 2021, 12:01
Środa, 26 maj 2021, 12:07
A ja kupuje i nie narzekam
Tapatalknięte przy użyciu Tapatalka
"jesteś zwykłym handlarzem bez godności i honoru"
======================================== znajdziesz mnie na disco
Środa, 26 maj 2021, 12:16
Ja też. A nawet jestem zachwycony
MOJE FLASZKI
http://www.fragrantica.pl/uzytkownicy/9358/ STRAGAN https://perfuforum.pl/thread-23396.html
Środa, 26 maj 2021, 12:56
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Środa, 26 maj 2021, 12:59 przez foxx. Edytowano łącznie: 1)
(Środa, 26 maj 2021, 12:00)panpoker napisał(a): Już sobie wyobrażam co by się działo, jakby każdy na forum leciał na komendę po tym jak e-g/elnino anulowało mu zamówienie z uwagi na brak towaru. Tutaj nie chodzi tylko o anulowanie zamówienia (co oczywiście jest patologią), ale również o przetrzymywanie środków i unikanie kontaktu z konsumentem. Więc w tym kontekscie, nie uważam, żeby tolerowanie tego typu praktyk rodem z Bantustanu było czymś co korzystnie wpływa na rynek. Zakładam, że większość osób odpuszcza i robi to zapewne z powodu nieznajomości prawa lub braku kontaktów z organami, które mogłyby pomóc. I ok, nic mi do tego - "każdy sobie rzepkę skrobie". Nie mniej, uważam że standardy polskiego rynku e-commerce powinny iść w górę, a nie w dół. Gdybyśmy w przeszłości zaakceptowali stagnację, nadal tkwilibyśmy w klimacie i poziomie obsługi klienta firm pokroju Januszexów sp. z o.o. z lat 90-tych. Dlatego właśnie sądzę, że nie warto godzić się na nieuczciwe praktyki ze strony perfumerii El Nino. (Środa, 26 maj 2021, 12:01)Piotr. napisał(a):(Środa, 26 maj 2021, 11:33)foxx napisał(a): Czy ktoś orientuje się w której galaktyce pracuje Customer Service perfumerii El Nino? To prawda, dokładnie tak się zachowują. W kontekście tego rodzaju indolencji, w przyszłości też zapewne wybiorę bardziej poważne sklepy. Natomiast dla zasady nie zamierzam im odpuszczać, nawet jeśli będzie to oznaczało dla mnie koszty i stratę czasu.
Środa, 26 maj 2021, 13:01
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Środa, 26 maj 2021, 13:02 przez Gdl. Edytowano łącznie: 1)
Oni mają w ten sposób stworzony system, strony w kilkunastu krajach i pewnie większość z jednego magazynu. Jak coś klikniesz i opłacisz, nawet jeśli nadal jest dostępne, mogą za chwilę Ci anulować zamówienie bo ktoś to zrobił wcześniej od Ciebie a ze strony jeszcze nie zniknęło ( chwilę to zajmuje).
Dlatego dobrze jest nie opłacać od razu, tylko poczekać chwilę czy jednak zamówienia nie anulują. U nich liczy się tylko kolejność zamówień. Jeżeli produkt który chciałeś kupić później pojawi się na magazynie, trzeba go kliknąć jeszcze raz - nie wyślą go jako produktu z poprzedniego anulowanego zamówienia, tak to u nich niestety działa. |