Teraz jest 20 listopada 2017, 18:11 - Pn

• Reklama

Zapachy mocno... Inspirowane!

Dyskusja ogólna o perfumach dla mężczyzn.
  • Reklama

• Autor
  • Wiadomość

Vizatrix

Zapachy mocno... Inspirowane!

Post08 sierpnia 2013, 11:17 - Cz

Witam,

Zastanawiam się jak duża jest skala podobieństwa zapachów dostępnych w sieciówkach, do oryginalnych, prawdziwie markowych zapachów, chociażby w Zarze, gdzie często zdarza mi się słyszeć, że klienci są w stanie powiedzieć do jakiego oryginalnego zapachu dany zamiennik jest podobny. Próbuję stworzyć swoistą listę informacyjną, ale mam problem z dobraniem podobnych zapachów, z tego względu, że jestem laikiem w tym temacie. Miał ktoś może styczność z tymi zapachami?

Zara for Him GOLD
Orientalno-przyprawowe. Perfumy zawierają takie składniki, jak grejpfrut, pieprz, cedr i lawenda.
Podobieństwa: Calvin Klein SHOCK, trochę jak męska wersja Dior HYPNOTIC POSION

Zara for Him SILVER
Aromatyczno-przyprawowe. Perfumy zawierają takie składniki, jak grejpfrut, czarny pieprz, lawenda, wanilia i piżmo.
Podobieństwa: -

Zara GOLD
Drzewno-przyprawowe. Nutę głowy stanowi cytryna; nutą serca jest cynamon; nutami bazy są heban, paczula i ambra.
Podobieństwa: Paco Rabanne BLACK XS, Rochas MAN, Creed Aventus, Paco Rabanne ONE MILLION

Zara SILVER
Cytrusowo - aromatyczne. Nutami głowy są lima i cytryna; nutą serca jest geranium; nutami bazy są wetyweria i piżmo.
Podobieństwa: Abercrombie FIERCE, Chanel PLATINUM EGOISTE, Loewe AGUA DE LOEWE EL

Zara LIMITED
Aromatyczne. Perfumy zawierają takie składniki, jak dzięgiel, tahitiańska gardenia, piżmo i ambra.
Podobieństwa: Sprite :), Boss PURE, Balmain MONSIEUR

Zara UOMO
Orientalno - przyprawowe. Perfumy zawierają takie składniki, jak mandarynka, pieprz, gałka muszkatołowa i ambra.
Podobieństwa: Paco Rabanne ONE MILLION, Carolina Herrera 212 VIP MEN, Antonio Banderas THE GOLDEN SECRET

Zara CEDARWOOD
Drzewno-kwiatowy. Cytrusy, pieprz, geranium, cedr i drzewo sandałowe.