Teraz jest 20 października 2018, 17:46 - So



  • Reklama

Suplementy diety - odżywki

Czyli miejsce na dyskusje na tematy pozaperfumowe
  • Reklama

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

marcinklin

Bardzo aktywny forumowicz

  • Posty: 1724
  • Dołączył(a): 10 marca 2014, 15:01 - Pn
  • Lokalizacja: Koszalin

Re: Suplementy diety - odżywki

Post15 kwietnia 2016, 19:46 - Pt

Deco79 napisał(a):
marcinklin napisał(a):Koleżanka mi niedawno mówiła o tym maśle. Ono jest zawsze ? Czy chodzi Wam o te z tygodnia amerykańskiego ?

W Lidlu super też jest serek twarogowy homogenizowany, 11 g/100 g białka a opakowanie ma 400 g. Tyle, że 4 zł kosztuje.


To masło jest tam na stałe i jest zdecydowanie lepsze od tego z tygodnia amerykańskiego.
Te z czerwoną nalepką jest z kawałkami orzechów i jest lepsze bo ma więcej orzechów od tego gładkiego.

Dzięki, jutro sprawdzam :)
Offline
Avatar użytkownika

supermariobros

Ultra Perfumaniak

  • Posty: 5289
  • Dołączył(a): 26 listopada 2015, 13:56 - Cz
  • Ostrzeżenia: 1

Re: Suplementy diety - odżywki

Post11 maja 2016, 13:32 - Śr

Chcę wrzucić do suplementacji kreatynę (stale ok. 3-4g/dobę, przy wadze 70kg myślę, że w zupełności wystarczy!) i izolat WPC, czytałem, że śmiało można łączyć te dwa suplementy, ale chciałbym się upewnić.
Wiem, że tłuszcze mogą spowolnić wchłanianie kreatyny, natomiast białko w niczym nie przeszkadza, toż to w naturalnych źródłach kreatyny jest również biało i niczemu to nie przeszkadza.
Myślę brać kreatynę (w DT) na czczo i po treningu, oraz (w DNT) na czczo i na wieczór, białko raz dziennie, przed treningiem albo między posiłkami, z racji że to WPC i się powoli wchłania.
Jak myślicie, dobre to będzie?
Foliowy Ranger

[SPRZEDAM] viewtopic.php?f=52&t=13557
Offline
Avatar użytkownika

Pilecki

Perfumaniak

  • Posty: 2114
  • Dołączył(a): 04 lipca 2014, 22:58 - Pt
  • Lokalizacja: Gdańsk

Re: Suplementy diety - odżywki

Post11 maja 2016, 13:38 - Śr

Bierz spokojnie kreatynę 5g raz dziennie, niezależnie czy to DT czy DNT. Pora nie ma znaczenia. Ja robię sobie przedtreningówkę z kilku składników, w tym z kreatyny. W DNT biorę kiedy mi się przypomni.
Ja białko stosuję od razu po treningu i do porannego szejka, bo następny posiłek mam za 4-5h. Stosujesz według braków w diecie.
Offline
Avatar użytkownika

Kalafek

Forumowicz

  • Posty: 222
  • Dołączył(a): 13 stycznia 2015, 19:35 - Wt

Re: Suplementy diety - odżywki

Post11 maja 2016, 13:40 - Śr

Odnośnie kreatyny - 5g 1x dziennie wystarczy. Nie ważna pora, ja przyjmuję do śniadania (bogatego w tłuszcze notabene)
Białko - według braków w diecie. Jeżeli każdy posiłek masz w miarę bogaty w białko to możesz proch dorzucić po treningu i do tego jakieś węgle.

Odnośnie wchłanialności białka - nie zaprzątaj tym sobie głowy :) posiłek który zjadłes 2h przed treningiem jeszcze się nie strawił itp także nie ma co się przejmować wchłanialnością białka ;)

edit: widzę kolega pilecki uprzedził :)
Offline
Avatar użytkownika

supermariobros

Ultra Perfumaniak

  • Posty: 5289
  • Dołączył(a): 26 listopada 2015, 13:56 - Cz
  • Ostrzeżenia: 1

Re: Suplementy diety - odżywki

Post11 maja 2016, 13:46 - Śr

Ok, dzięki piękne, to kreatyny będzie 5g/dobę.
No ale... skoro WPC wchłania się 2-4h to wolę sobie wziąć je przed treningiem, żeby mięśnie miały z czego brać po treningu. Po treningu trochę bez sensu, skoro i tak białko będzie dostępne po następnych 2-4h ;) Po treningu można po prostu coś sobie zjeść.
Natomiast, jeżeli chodzi o kreatynę to czytałem kilka artykułów, że rzeczywiście dawkowanie kreatyny na czczo jest mitem, natomiast najlepsze widoczne efekty są przy dawkowaniu zaraz po wysiłku.
Foliowy Ranger

[SPRZEDAM] viewtopic.php?f=52&t=13557
Offline

podkowa24

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 18 listopada 2015, 23:29 - Śr

Re: Suplementy diety - odżywki

Post11 maja 2016, 18:47 - Śr

supermariobros napisał(a):Ok, dzięki piękne, to kreatyny będzie 5g/dobę.
No ale... skoro WPC wchłania się 2-4h to wolę sobie wziąć je przed treningiem, żeby mięśnie miały z czego brać po treningu. Po treningu trochę bez sensu, skoro i tak białko będzie dostępne po następnych 2-4h ;) Po treningu można po prostu coś sobie zjeść.
Natomiast, jeżeli chodzi o kreatynę to czytałem kilka artykułów, że rzeczywiście dawkowanie kreatyny na czczo jest mitem, natomiast najlepsze widoczne efekty są przy dawkowaniu zaraz po wysiłku.



Moim zdaniem w dzień treningowy można dać nawet do 10 g kreatyny . 5 g rano po przebudzeniu a także 5 g po treningu . Więcej i tak organizm nie jest w stanie przyswoić ale ta dyszka to odpowiednio . A 5 g w dzień nietreningowy .

Po treningu by uzupełnić stracony glikogen w mieśniach polecam odrazu zarzucić jakieś proste węgle + białko może być WPC . Idelanie sprawdzi się np. banan + białko WPC . Oczywiśćie po 30 - 60 min . pełnowartościowy posiłek .
Offline
Avatar użytkownika

PMZet

Forumowicz

  • Posty: 377
  • Dołączył(a): 20 października 2014, 12:46 - Pn

Re: Suplementy diety - odżywki

Post11 maja 2016, 21:44 - Śr

ja szamie 5g kreatyny w dt i dnt. Szamałem więcej przez okres miesiąca ( ok. 7.5g ) i nie zauważyłem w tym czasie żadnej różnicy w porównaniu z przyjmowaną kilka miesięcy w ilości 5g. Poza tym przed treningiem Iron Horse Beta Energy 5g i AAKG, a po treningu białko Scitec'a 100 whey protein professional. BCAA dwa razy dziennie po 2 duże tabsy. Co do beta alaniny, zdecydowanie najlepiej na mnie działa Beta Energy. Nie widziałem różnicy pomiędzy alaniną ActivLab'a a droższą Trec'a. Innych nie jadłem. Zdecydowanie lepiej działają na mnie NitroCaps Activlab'u, niż AAKG Scitec'a czy Trec'a. Zawartość alfa ketoglutaranu argininy mają zdecydowanie mniejszą, ale mają niacynę i jabłczan cytruliny w składzie. Taka mieszanka mnie akurat pompuje mocniej niż sama arginina. Przez rok testowałem różne suplementy i doszedłem do zestawu, który na mnie działa ;)
Offline
Avatar użytkownika

supermariobros

Ultra Perfumaniak

  • Posty: 5289
  • Dołączył(a): 26 listopada 2015, 13:56 - Cz
  • Ostrzeżenia: 1

Re: Suplementy diety - odżywki

Post12 maja 2016, 07:41 - Cz

podkowa24 napisał(a):
Moim zdaniem w dzień treningowy można dać nawet do 10 g kreatyny . 5 g rano po przebudzeniu a także 5 g po treningu . Więcej i tak organizm nie jest w stanie przyswoić ale ta dyszka to odpowiednio . A 5 g w dzień nietreningowy .

Po treningu by uzupełnić stracony glikogen w mieśniach polecam odrazu zarzucić jakieś proste węgle + białko może być WPC . Idelanie sprawdzi się np. banan + białko WPC . Oczywiśćie po 30 - 60 min . pełnowartościowy posiłek .


10g to zdecydowanie za dużo.
Jest prosty wzór na skuteczną dawkę kreatyny= 0,07g/kg masy ciała.
Reszta jest wydalana z moczem więc po co obciążać nery.
Poza tym wspominałem o stałej suplementacji kreatyną, a przy takiej można spokojnie brać nieco mniej, niż w cyklach ;)

Białko WPC lepiej natomiast brać przed treningiem, gdyż przyswaja się 2-4h więc po treningu białko będziesz mieć dostępne dla mięśni dopiero po 2h od spożycia- moim zdaniem mija się to z celem, ale banan zawsze dobry- to fakt!

Suple już idą, będziemy próbować :D
Foliowy Ranger

[SPRZEDAM] viewtopic.php?f=52&t=13557
Offline

minko

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 24 maja 2016, 20:33 - Wt

Re: Suplementy diety - odżywki

Post24 maja 2016, 20:34 - Wt

Ja póki co jestem na diecie bezwęglowodanowej i w 2 miesiące zgubiłem 6kg. Jako wspomagacz korzystam z tego: http://glutamina-odzywki.pl/spalacze-tluszczu/cla/trec-nutrition-cla-100kaps-cena-opinie.html
Offline
Avatar użytkownika

dandys

Bardzo aktywny forumowicz

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): 21 sierpnia 2011, 12:33 - N
  • Lokalizacja: liegnitz
  • Ostrzeżenia: 1

Re: Suplementy diety - odżywki

Post25 maja 2016, 06:38 - Śr

A można kupić te bezwęglowodany w suplemencie ? :lol:
http://www.fragrantica.pl/uzytkownicy/1027/
Money for nothin' and chicks for free
Offline
Avatar użytkownika

mookie

Forumowicz

  • Posty: 77
  • Dołączył(a): 03 grudnia 2012, 12:52 - Pn

Re: Suplementy diety - odżywki

Post25 maja 2016, 18:44 - Śr

supermariobros napisał(a):Białko WPC lepiej natomiast brać przed treningiem, gdyż przyswaja się 2-4h więc po treningu białko będziesz mieć dostępne dla mięśni dopiero po 2h od spożycia- moim zdaniem mija się to z celem, ale banan zawsze dobry- to fakt!

Suple już idą, będziemy próbować :D


Podczas treningu i tuż po w krwi powinno znajdować się paliwko, czyli głównie węglowodany. To one są "lekiem" pierwszej potrzeby na mikrouszkodzenia mięśni powstałych na skutek treningu. W skrócie - zeżreć posiłek bogaty w węgle przed treningiem i po treningu. WPC to uzupełnienie braków w posiłku, by był on zbilansowany. Białko to budulec i powinno być dostarczane regularnie.
Offline

mar79

Bardzo aktywny forumowicz

  • Posty: 1229
  • Dołączył(a): 16 października 2015, 19:38 - Pt

Re: Suplementy diety - odżywki

Post25 maja 2016, 20:30 - Śr

10g. krety to idealnie przez pierwsze 7 dni (okres przesycenia) potem 5g. Rano na czczo 5g (posiłek po godzinie)i po treningu 5g. W dni nie treningowe 5g na czczo.
Offline
Avatar użytkownika

SOP3L

Forumowicz

  • Posty: 304
  • Dołączył(a): 19 stycznia 2014, 13:02 - N

Re: Suplementy diety - odżywki

Post26 maja 2016, 10:23 - Cz

Jak białko weźmiesz przed treningiem, to spalisz je na treningu lub zostanie wykorzystane do uzupełnienia glikogenu utraconego po treningu czyli nie pójdzie na budowę mięsa a na odbudowę zapasów. Po treningu zawsze jakiś owoc, najlepiej banan czy nawet jakiś sok typu kubuś, za pól h dopiero białko. Po treningu najlepiej WPC - najszybciej się wchłania.
Offline
Avatar użytkownika

TWBolek

Aktywny forumowicz

  • Posty: 704
  • Dołączył(a): 17 września 2011, 13:21 - So
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Suplementy diety - odżywki

Post26 maja 2016, 14:18 - Cz

A skąd Wy to wszystko wiecie Panowie?

Aaaaaa naczytaliście się :lol:
Offline
Avatar użytkownika

raf

Forumowicz

  • Posty: 476
  • Dołączył(a): 14 czerwca 2014, 20:55 - So

Re: Suplementy diety - odżywki

Post26 maja 2016, 16:42 - Cz

Dieta, dieta a i tak nic nie zastapi genetyki i "suplementacji domiesniowej". Pisze o tym bo przypomnial mi sie kolega, ktory za starych dobrych czasow odzywial sie kurczakami z rozna i kielbasa, po treningu snickers i maslanka :lol: W dodatku pracowal na budowie i melanzowal ostro od piatku do niedzieli, a wygladal jak kulturysta w trakcie przygotowan do zawodow. Niesamowita genetyka, troche soku, zero diety :)
Raf
Offline
Avatar użytkownika

TWBolek

Aktywny forumowicz

  • Posty: 704
  • Dołączył(a): 17 września 2011, 13:21 - So
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Suplementy diety - odżywki

Post26 maja 2016, 18:44 - Cz

Zjadł 1 (słownie jednego) Snickersa po treningu i maślankę?!!!! Ojejku! :lol:

Konwencjonalna dieta kulturystyczna to ściema dla plebsu powtarzana w kółko przez przedstawicieli firm suplementacyjnych czyli kulturystów aby było na co zwalić, że się nie ma wyników no bo przecież nikt normalny na dłuższą metę nie wytrzyma takiego reżimu gotowania na zapas i noszenia ze sobą do kibla pojemników z odważonymi porcjami.

Na soku liczy się ilość dobrego białka zwierzęcego a reszta ma drugorzędne znaczenie, byle było odpowiednio mało lub dużo kalorii.
Offline
Avatar użytkownika

raf

Forumowicz

  • Posty: 476
  • Dołączył(a): 14 czerwca 2014, 20:55 - So

Re: Suplementy diety - odżywki

Post26 maja 2016, 18:58 - Cz

TWBolek napisał(a):Zjadł 1 (słownie jednego) Snickersa po treningu i maślankę?!!!! Ojejku! :lol:

Konwencjonalna dieta kulturystyczna to ściema dla plebsu powtarzana w kółko przez przedstawicieli firm suplementacyjnych czyli kulturystów aby było na co zwalić, że się nie ma wyników no bo przecież nikt normalny na dłuższą metę nie wytrzyma takiego reżimu gotowania na zapas i noszenia ze sobą do kibla pojemników z odważonymi porcjami.

Na soku liczy się ilość dobrego białka zwierzęcego a reszta ma drugorzędne znaczenie, byle było odpowiednio mało lub dużo kalorii.


Smiechem zartem taki zestaw to okolo 600kcal i ok 20g bialka ;)
Raf
Offline
Avatar użytkownika

SOP3L

Forumowicz

  • Posty: 304
  • Dołączył(a): 19 stycznia 2014, 13:02 - N

Re: Suplementy diety - odżywki

Post29 maja 2016, 21:23 - N

Jak to mówi mój kolega: "na sucho to nawet trawa nie urośnie" ;) I ma rację.
Offline
Avatar użytkownika

street

Aktywny forumowicz

  • Posty: 628
  • Dołączył(a): 17 września 2013, 22:20 - Wt
  • Lokalizacja: Katowice

Re: Suplementy diety - odżywki

Post29 maja 2016, 21:27 - N

albo "na sucho to można przepukliny dostać"
Offline
Avatar użytkownika

Pilecki

Perfumaniak

  • Posty: 2114
  • Dołączył(a): 04 lipca 2014, 22:58 - Pt
  • Lokalizacja: Gdańsk

Re: Suplementy diety - odżywki

Post30 maja 2016, 18:47 - Pn

A co Wy tam wiecie o sterydach... :lol:
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona


  • Reklama

Powrót do Gadki na dowolne tematki ;-)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

  • Reklama