Teraz jest 22 listopada 2017, 11:44 - Śr



  • Reklama

Kremy męskie

Dyskusja o kosmetykach dla mężczyzn.
  • Reklama

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

BlueJeans

Hiper Perfumaniak

  • Posty: 4541
  • Dołączył(a): 26 lutego 2016, 15:41 - Pt

Re: Kremy męskie

Post15 marca 2016, 17:47 - Wt

ja uzywam kremu nawilzajacego od bitherm aquapower poniewaz dosc czesto mi sie przetluszcza cera w ciagu dnia. Po jego uzywaniu efekt jest naprawde zadowalajacy.
Online
Avatar użytkownika

Pilecki

Bardzo aktywny forumowicz

  • Posty: 1926
  • Dołączył(a): 04 lipca 2014, 22:58 - Pt
  • Lokalizacja: Gdańsk

Re: Kremy męskie

Post15 marca 2016, 19:41 - Wt

BlueJeans napisał(a):ja uzywam kremu nawilzajacego od bitherm aquapower poniewaz dosc czesto mi sie przetluszcza cera w ciagu dnia. Po jego uzywaniu efekt jest naprawde zadowalajacy.


ja również, tylko ten krem, już 4 słoiczki zużyłem minimum.
Offline
Avatar użytkownika

michalsiek

Forumowicz

  • Posty: 213
  • Dołączył(a): 27 marca 2013, 08:36 - Śr
  • Lokalizacja: Podkarpacie

Post16 marca 2016, 05:56 - Śr

Dajcie fotkę albo link, bo ta firma ma sporo kremów-żeli, nie bardzo wiem który to.
Offline
Avatar użytkownika

BlueJeans

Hiper Perfumaniak

  • Posty: 4541
  • Dołączył(a): 26 lutego 2016, 15:41 - Pt

Re:

Post16 marca 2016, 06:19 - Śr

michalsiek napisał(a):Dajcie fotkę albo link, bo ta firma ma sporo kremów-żeli, nie bardzo wiem który to.

http://www.ceneo.pl/8654335

Prosze
Offline
Avatar użytkownika

michalsiek

Forumowicz

  • Posty: 213
  • Dołączył(a): 27 marca 2013, 08:36 - Śr
  • Lokalizacja: Podkarpacie

Post16 marca 2016, 07:09 - Śr

Czy jak rano się smarniecie tym kremem to chociaż do 15 skóra pozostaje wolna od sebum? Mam 3 dychy na karku ale cere twarzy jak nastolatek, z tą różnicą że jest wolna od wyprysków. Tak się mi przetłuszcza że szok. Próbowałem już sporo specyfików, lecz na dłuższą metę słabo.
Offline
Avatar użytkownika

BlueJeans

Hiper Perfumaniak

  • Posty: 4541
  • Dołączył(a): 26 lutego 2016, 15:41 - Pt

Re:

Post16 marca 2016, 08:02 - Śr

michalsiek napisał(a):Czy jak rano się smarniecie tym kremem to chociaż do 15 skóra pozostaje wolna od sebum? Mam 3 dychy na karku ale cere twarzy jak nastolatek, z tą różnicą że jest wolna od wyprysków. Tak się mi przetłuszcza że szok. Próbowałem już sporo specyfików, lecz na dłuższą metę słabo.


To juz moze byc sprawa dermatologiczna a nawet moze to wynikac z nieprawidlowego odzywiania sie i nadmiernego picia lub palnie. Co do kremu ja go stosuje rano i przed snem i moja cera nie jest tak tlusta jak to nieraz bywalo. Natomiast w zaleznosci od temperatury pomieszczenia roznie to bywa bo sa dni ze nie odczuwam w gole loju na twarzy a czasami nawet po kremie w polowie dnia czuje w okolicach nosa ze jest bardziej natluszczony.
Online
Avatar użytkownika

Pilecki

Bardzo aktywny forumowicz

  • Posty: 1926
  • Dołączył(a): 04 lipca 2014, 22:58 - Pt
  • Lokalizacja: Gdańsk

Re: Kremy męskie

Post16 marca 2016, 08:21 - Śr

Ja uzywam ale w sloiczku. To chyba cos innego.
Offline
Avatar użytkownika

michalsiek

Forumowicz

  • Posty: 213
  • Dołączył(a): 27 marca 2013, 08:36 - Śr
  • Lokalizacja: Podkarpacie

Post16 marca 2016, 09:07 - Śr

Picie i palenie wykluczam. No nic trzeba testować.

Pilecki pokaż ten słoiczek i zabieram się za lekturę.
Offline
Avatar użytkownika

BlueJeans

Hiper Perfumaniak

  • Posty: 4541
  • Dołączył(a): 26 lutego 2016, 15:41 - Pt

Re:

Post16 marca 2016, 09:13 - Śr

michalsiek napisał(a):Picie i palenie wykluczam. No nic trzeba testować.

Pilecki pokaż ten słoiczek i zabieram się za lekturę.


A moze nadmiar bialka i pikantnych przypraw :P ?
Online
Avatar użytkownika

Pilecki

Bardzo aktywny forumowicz

  • Posty: 1926
  • Dołączył(a): 04 lipca 2014, 22:58 - Pt
  • Lokalizacja: Gdańsk

Re: Kremy męskie

Offline
Avatar użytkownika

Maark

Bardzo aktywny forumowicz

  • Posty: 1589
  • Dołączył(a): 29 grudnia 2012, 18:10 - So
  • Lokalizacja: Puławy

Re: Kremy męskie

Post16 marca 2016, 09:39 - Śr

Pilecki napisał(a):https://www.douglas.pl/douglas/Biotherm/Dla%20m%C4%99%C5%BCczyzny-Twarz-Piel%C4%99gnacja%20twarzy-Biotherm-Piel%C4%99gnacja-podstawowa-Aquapower-72H_productbrand_3000075626.html?sourceRef=x74qsIBuh

na al dużo taniej

Dokładnie, ja za 110 zł kupiłem niedawno. Krem ok, ale moja twarz się trochę po nim błyszczy. Ale nie narzekam, bo on ma nawilżac, a nie matować. :)
Online
Avatar użytkownika

Pilecki

Bardzo aktywny forumowicz

  • Posty: 1926
  • Dołączył(a): 04 lipca 2014, 22:58 - Pt
  • Lokalizacja: Gdańsk

Re: Kremy męskie

Post16 marca 2016, 09:42 - Śr

to nie sa podróbki za 110? Ja mam za 140zł, jakoś tych za al bałem sie kupować Czy to w ogóle podrabiaja?
Offline
Avatar użytkownika

michalsiek

Forumowicz

  • Posty: 213
  • Dołączył(a): 27 marca 2013, 08:36 - Śr
  • Lokalizacja: Podkarpacie

Kremy męskie

Post16 marca 2016, 10:24 - Śr

BlueJeans napisał(a):
A moze nadmiar bialka i pikantnych przypraw :P ?


No to możliwe ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Maark

Bardzo aktywny forumowicz

  • Posty: 1589
  • Dołączył(a): 29 grudnia 2012, 18:10 - So
  • Lokalizacja: Puławy

Re: Kremy męskie

Post16 marca 2016, 12:14 - Śr

Pilecki napisał(a):to nie sa podróbki za 110? Ja mam za 140zł, jakoś tych za al bałem sie kupować Czy to w ogóle podrabiaja?

Wg mnie jest wszystko w porządku z kremem, jest to tester w białym pudełku. Jak zrobię, to wrzucę foto i porównasz że swoim.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysztof M.

Bardzo aktywny forumowicz

  • Posty: 1241
  • Dołączył(a): 24 grudnia 2011, 06:46 - So

Re: Kremy męskie

Post19 marca 2016, 20:01 - So

Najlepszy krem jaki odkryłem: zero cukru, zero tłuszczu wieprzowego, zero pikantnych przypraw, zero alkoholu, dużo oliwy z oliwek, oleju sojowego, oleju z ostropestu... i cera jak dupa niemowlaka, plus krem odżywczy na noc. Na dzień Tołpa żel na przetłuszczanie, bo mi się skóra świeci, ale przy stosowaniu powyższych zasad przestaje się przetłuszczać, bo się gospodarka lipidowa wyrównuje.
Offline
Avatar użytkownika

BlueJeans

Hiper Perfumaniak

  • Posty: 4541
  • Dołączył(a): 26 lutego 2016, 15:41 - Pt

Re: Kremy męskie

Post19 marca 2016, 20:21 - So

Krzysztof M. napisał(a):Najlepszy krem jaki odkryłem: zero cukru, zero tłuszczu wieprzowego, zero pikantnych przypraw, zero alkoholu, dużo oliwy z oliwek, oleju sojowego, oleju z ostropestu... i cera jak dupa niemowlaka, plus krem odżywczy na noc. Na dzień Tołpa żel na przetłuszczanie, bo mi się skóra świeci, ale przy stosowaniu powyższych zasad przestaje się przetłuszczać, bo się gospodarka lipidowa wyrównuje.

Zgadza sie. W duzym stopniu to co jemy (szczegolnie w nadmiarze) wychodzi nam na skorze. A niektorzy tak jak ja maja predyspozycje do swiecacej twarzy ... musza sie pilnowac i poratowac sie np. kremem.
Offline
Avatar użytkownika

illusion

Aktywny forumowicz

  • Posty: 737
  • Dołączył(a): 10 lutego 2012, 11:52 - Pt

Re: Kremy męskie

Post21 marca 2016, 21:26 - Pn

Nie mam szczególnego zapotrzebowania co do kremu użytku codziennego (głównie twarz). Czy mógłby ktoś polecić jakiś tani i wydajny kremik - alternatywę dla Nivea Soft z naciskiem na nawilżanie?
Offline

Konrad00

Forumowicz

  • Posty: 183
  • Dołączył(a): 09 marca 2016, 07:41 - Śr
  • Lokalizacja: Bytom

Re: Kremy męskie

Post30 marca 2016, 08:16 - Śr

Polecam krem nawilżający firmy Nuxe
Nie jest tani, zwykle ~80 PLN (w promocjach lub internecie kupuje za 57).

Generalnie nie lubię smarować się kremem ale ten ładnie pachnie i nie mam uczucia przetłuszczenia. Porównywałem do kremów za 10-30 PLN i mam wrażenie że lepiej nawilża i warto dopłacić. Produkt poleciła mi koleżanka, która obraca się w temacie dermokosmetyków.
Offline

wujasz

Forumowicz

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): 28 września 2015, 10:57 - Pn

Re: Kremy męskie

Post05 kwietnia 2016, 06:47 - Wt

Trochę z innej beczki, ale czy możecie polecić jakiś krem do rąk?. Otóż mam problem z ich nawilżeniem. Tragedia jest szczególnie zimą, gdy temperatury są niskie. Muszę co chwile je czymś smarować, bo zrobią się czerwone i szorstkie :roll:
Offline
Avatar użytkownika

Krzysztof M.

Bardzo aktywny forumowicz

  • Posty: 1241
  • Dołączył(a): 24 grudnia 2011, 06:46 - So

Re: Kremy męskie

Post08 kwietnia 2016, 19:23 - Pt

Ostatnio stwierdziłem, że każdy krem jest dobry, tylko twarz nie ta.
Nader wszystko polecam ARGENTUM 200 SREBRO KOLOIDALNE (min 35). Po 3 tygodniach jak dupa niemowlaka. Naturalny antybiotyk.
Koncerny farmaceutyczne kombinują jak skompromitować skuteczność sreberka, bo to lepsze niż każdy antybiotyk (srebro się pije), i innych farmaceutyków by nie sprzedali. Ja to kupuję na Aledrogo i mam dziecko z wielkimi problemami skórnymi. Po wielu wizytach u dermatologów z maściami - dupa. Srebro najlepiej łagodzi stany zapalne na jej twarzy.
Poprzednia stronaNastępna strona


  • Reklama

Powrót do Kosmetyki dla mężczyzn

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Homme i 2 gości

  • Reklama